ЯК ПРАЦЮВАТИ Й ПОВОДИТИСЯ В ZOOM: ПОРАДИ ДЛЯ УЧНІВ І ВЧИТЕЛІВ
https://osvita.ua/school/method/85398/
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ ДЛЯ АНАЛІЗУ МЕДІАМЕСЕДЖІВ
(ВІЗУАЛІЗАЦІЯ)
Питання, які потрібно ставити аби сприймати медіа грамотно, критично, а не пасивно.
На думку Елізабет Томан та Тесси Джолс із центру медіаграмотності у США вважають, що ціль медіаграмотності - це розвиток навичок визначати ключові ідеї, встановлювати зв'язки між різними ідеями, ставити доречні питання, помічати протиріччя та рефлексувати. Ставити правильні запитання, сприймаючи медіатекст - це основа медіаосвіти і критичного мислення. Вперше такі питання були сформульовані у 1989 році Британським інститутом кіно.
5 ПРАВИЛ ПЕРЕВІРКИ ІНФОРМАЦІЇ
На сучасну особистість тисне надмір інформації, яка може бути шкідлива, неприємна, зайва, зманіпульована.
Тому будь-яка інформація потребує аналізу та оцінки:
МЕТОДИКА: ЯК АНАЛІЗУВАТИ ВІЗУАЛЬНІ ОБРАЗИ
ЕТИКЕТ ТА ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ В ІНТЕРНЕТІ
У 80-х роках минулого століття сформувалися правила поведінки та культура спілкування в мережі Інтернет (нетикет, мережевий етикет спілкування). Етикет спілкування в Інтернеті знаходиться ще на стадії формування. Проте вже існують загальноприйняті норми поведінки, специфічні правила, риси й особливості спілкування в Інтернеті.
.
ПУТІВНИК ІЗ БАТЬКІВСЬКОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА "БАТЬКИ, ДІТИ ТА МЕДІА"
Путівник із батьківського посередництва "Батьки, діти та медіа" створений для батьків дітей 6 -10 років. У посібнику показано можливості та шляхи набуття медіаграмотності та навичок критичного мислення батьками. У путівнику можна знайти різноманітні стратегії розвитку медіаграмотності, які найкраще підійдуть для дітей, батьків та педагогів.
ПРАКТИЧНА МЕДІАОСВІТА: ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОБОТИ З ВІЗУАЛЬНИМИ ТА АУДІОВІЗУАЛЬНИМИ МЕДІАПРОДУКТАМИ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
45 ідей як викладати медіаграмотність дітям 3–4 років
Шановні колеги, до вашої уваги – новий медіаосвітній ресурс від Академії української преси: тулбокс із уроками та вправами, в які інтегровані елементи медіаграмотності. Ці вправи легко застосувати в уже існуючі шкільні та позакласні заняття. Розробники уроків — дипломовані й кваліфіковані педадагоги, а всі матеріали пройшли апробацію у навчальних закладах.
Покликання на ресурс: https://toolbox.medialiteracy.org.ua/
https://it.moippo.mk.ua/anonsy-novyny-mediaosvity/%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%be%d0%bc%d0%b5%d0%bd%d0%b4%d1%83%d1%94%d0%bc%d0%be-%d1%82%d1%83%d0%bb%d0%b1%d0%be%d0%ba%d1%81-%d1%96%d0%b7-%d1%83%d1%80%d0%be%d0%ba%d0%b0%d0%bc%d0%b8-%d1%82%d0%b0-%d0%b2%d0%bf/
Немає коментарів:
Дописати коментар